Create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, July 19, 2010

Kuching @Aiyoob

...ermmm...salam pertemuan kembali buat yang bertandang ke blog sya...urmmm..harap semuanya sihat hari ini....yalah...kekadang nak juga hari2 singgah di BLOG saya ni..tapi masa tu pula yg tak mengizinkan...apapun..alkisahnya hari ni..pasal kucing la pula....

yalah..org kalau balik rumah penat bekerja tu balik rumah hilang rasa penatnya dengan karenah anak-anak di rumah..tapi, saya dan rakan serumah saya..hari-hari pagi riuh dengan telatah c Aiyoob...ermmm....setiap kali balik kerja mesti c Aiyoob dah standby depan pintu...dengar ja bunyi enjin keta dan pintu pagar dibuka..walau dia di bahagian belakang rumah pun..pasti dia lari ke depan...tu la hari2 telatah c Aiyoob...


(haaa.....ni la Aiyoob.....pinjam dr hsemate la ni hik3....)

ermm...ni lah teman setia saya dan rakan serumah saya.....seronok tengok C Aiyoob makan...bila bab makan ni....ermmmm...hampir semua jenis makanan dia pandai makan...contoh nya..durian, keropok (yg dimakan manusia dan keropok untuk kucing "semestinya"..frieskies...)..itulah Aiyoob, "binatang bebulou" bak kata rakan serumah saya (tuannya)...he3...selain daripada tu pandai juga makan aiskrim....ishhh..pokok pangkalnya..cam apa yang saya dan rakan serumah saya makan mesti dia pun nak juga...itulah c Aiyoob...

Bila bangun pagi pula....bila saya keluar dari bilik,mesti la C Aiyoob ni minta di kendong....ermmm..every morning mesti nak kena angkat dia and letak kat kerusi..he3...so manja this cat..

(tengah santai..kekenyangan..)

(pose tanpa diminta....)

(bila dah berkejar-kejar ngan bolanya..nya geram..alu tangan pula jadi mangsa gigitannya...)

(eye of Aiyoob...hik3..tdo kena ganggu)

(looking for something that make Aiyoob feel excited....lizard and insect..)

Hobi Aiyoob ni membersihkan badannya...huh penat tengok dia lepas kena mandi pun lagi juga nak jilat tapak kaki dia tu...ermmm sampaikan saya pakai losyen pun mesti dia jilat tangan yg kena losyen...
(memang tabiat kucing ke?)
..alamakkk..sian pula C Engkura @ Gary cute tortoise tak sempat upload pula gambar nya.....Good friend dengan Aiyoob....ada juga Aiyoob jenguk aqua c Engkura @ Gary cute Tortoise.....ermmm tu pun kawan dari bintulu yang bagi dulu tu masa attachment keja 1 bulan di Bintulu....he3..terima kasih wahai C Dewi....harap kita berjumpa lagi.....

ermm....opsss..stop here bout Aiyoob...be back.....
have a great day....God Bless Yaaaa....!!!!

No comments:

Tika Dan WAktu KU.........

tiap yang dijalani dalam kehidupan seharian bukan yang mudah dan tidak mungkin akan kembali...hari ini adalah untuk hari ini....dan esok belum tentu..biarlah hari esok adalah untuk hari esok yang akan kita jalani...